Pages

Subscribe:

Ads 468x60px

Friday, December 9, 2011

terdampar sepi

Merintih sepi dari bilik malam..
Hanya hembusan udara yang mengacak2 rambut tipisku..pudar,
Seperti para bintang yang berpencar,
Kecantikan rembulan seolah tiada arti..

Begitupun aku..
Hanya sebuah pandangan, tanpa kata, apalagi makna..
Gerakan jari berputar2 tanpa tahu harus bagaimana..
Rindu,,aku rindu keramaian hatiku..
Aku hendak mengambil kuas dan mewarnai langit ini...
Setiap malam menggambarkan aku, pekat dan sunyi..

Andai aku air biarlah aku larut dalam ombak keceriaan...
Andai aku angin biarlah aku meribut dalam awan..

Tapi sunyi tak mau pergi,dan pekat slalu menghampiri..

Cinta apalagi....


#sendiri di bawah purnama terang
Published with Blogger-droid v1.6.7

0 comments:

--->>>>> xXxXxXx [ [ [ PreNz 'n Fanz ] ] ] xXxXxXx <<<<<--